Sysslor

Arvid och M:s "vovvov"

Tvättmaskinen går på högvarv och jag har precis gjort eld i pannan. Arvid är skjutsad till dagis och jag ska fixa något att äta, snabbstäda av "det värsta" och slutligen njuta av kaffe och postläsning innan jobbet! Mina vanliga sysslor en tisdag.

Inatt sov A på madrass i sitt rum istället för i spjälsängen. Han har den senaste tiden börjat vakna vid 23-tiden och sedan sover han resten av natten inne hos oss. Men det gick bättre på madrassen! Tidigt imorse kom han ändå in till vår säng...Han hade tappat nappen och när jag gick in till honom tog jag med honom till vår säng. Om han vaknar inatt ska jag prova att lägga mig brevid honom på madrassen för att se om han somnar om! Tror det kan funka ;-)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0