Lykta

Å jag är så glad för min nya lykta som jag hittade idag! Stor och fin, den ska pryda vår trapp i höstmörkret. Köpte ett doftljus med äpple och kaneldoft också, passar bra till jul. Jag älskar Ikeas doftljus - billiga och bra!!

Och för den perfekta julstämningen ska det självklart också LUKTA jul! Mycket viktigt! ;-)

 

Det blev en riktig familjedag idag. Först Nickis med kotte, sedan bandymatch (för pappans skull) och till sist ett Ikeabesök på min begäran! Alla nöjda och glada =)

Under kvällen har vi klarat av TVÅ födelsedagskalas! Vi har firat lillebror som fyller 19 imorn, och Maja som fyllt fjortis ;-). Nu får det dröja läänge tills jag äter tårta igen...

 

Det känns verkligen skönt att jag börjar 14.00 imorn...Efter en helg som denna är jag knappast utvilad...Men en riktigt bra helg har det varit!!

 

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0