Lillördag=mys!

Tack gode gud för hämtmat ibland! Idag blev det vår lösning och det var tur det, vi var tvugna att hinna handla också! Shit, tiden räcker inte ibland känner jag! Vi är iallafall mätta och belåtna nu;-) Saffran, kesella och jäst är inhandlat så till helgen blir det lussebak! Nu ser jag verkligen fram emot att låta julstämningen spridas i vårt hus!!!

Jag sitter och våndas lite...Velar om hur jag ska göra med håret :-) slingor blir det definitivt! men hur jag ska klippa har jag alltid svårt med. Så det brukar bara bli topparna! Får se om det blir lugg, eller inte...Svårt...

 

Onsdagar känns alltid lite extra mysiga, då jag är hemma med killarna iställer för att jobba kväll. "bonde söker fru" är ju givet, och därefter har vi fastnat för "Morden" på svt1, som är riktigt spännande! En lugn kväll där vi kan rå om varann och mysa!...Och SIA-glass i stora lass ;-)

 

Kram//E

Carro
2009-11-27 @ 10:10:12
URL: http://fitnessa.blogg.se/

vill se bild på håret! ;O)

ses i morgon!

KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0