Filmkväll!

"The kings of the playground"

Den här arbetsveckan har tagit mkt kraft och nu ligger jag utslagen på soffan och väntar på F. Han är och hyr den femte "Johan Falk"-filmen och köper vaniljkesella till mig! Det med lite tinade hallon till-mums!! Imorgon får vi besök på förmiddagen, därefter ska jag till tandläkaren...Och till sist testa lite "mamma workout" med C! Tror nog att det finns fler träningssugna mammor därute??- håll ögonen öppna för snart finns kanske chansen att träna MED din bebbe hos oss på Frösåkershallen ;-).

Fredagsmiddag i form av avokadopaj med ruccolasallad och parmainlindade kycklingfileer med rostade rotfrukter...Ska kolla recept.nu och se vad som behöver handlas! Något med mycket vitlök vill jag ha!!

Nu kommer F hem med mera LJUNG! ICA säljer just nu för 10:-/st (tips!) så nu åker en blomlådan fram igen. Jag har redan pyntat infarten och tomten med ljung, men nu får det bli några vid entren också :-)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0