Dvala

Den här helgen har jag gått som i dvala...Illamående i massor och mkt tid i sängen. Ett tag funderade jag om det verkligen berodde på graviditeten, eller om det var något jag ätit som gjorde mig så otroligt illamående...Och igårkväll var jag nästan övertygad om att jag inte var gravid alls! Det fanns ju ingen tillstymmelse till minsta lilla,lilla putmage överhuvudtaget! snarare tvärtom...Ja, jag vet ju att lillknytet därinne knappt är större än en vindruva, och att jag dessutom levt på skorpor och yoghurt kan ju knappast bidra till att magen växer,haha. Men nä,helgen var ingen höjdare precis...(Förutom en trevlig lekträff med 3 små killar förstås!)

Idag mår jag dock alldeles förträffligt!...Ja, om man jämför iaf...Jag har tom fått lite gjort och känner mig väldigt duktig :-) Nu ser jag fram mot veckan med både inskolningssamtal på dagis, klipp och sling hos frisören och julklappshandling till helgen!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0