Advent

Just nu mår jag förmodligen precis så som man ska göra i mitt tillstånd...Illamående,illamående,TRÖTT och med ett humör som åker bergochdalbana! Jag orkar inte ta mig för något alls och det känns lite småtrist i dessa tider då jag brukar vara redo med julpynt och pyssel i högsta hugg annars. Men jag tror det är påväg att vända! Illamåendet känns iaf liite mildare, och nu håller jag tom på att laga mat!! (Missförstå mig rätt, jag är så tacksam över att jag är gravid, och att detta är en fas med naturliga symtom- kroppen håller på att ställa om!)

Vår helg har varit händelserik, med julklappshandling, besök på gynakuten, kvartalsutbildning och skyltsöndag. Jag antar att maggen börjat växa lite nu för det har slitit och dragit ordentligt i leder och ligament- gjort riktigt ont! (Något vi trodde betydde något betydligt värre, men efter att ha sett ett litet pyre simma runt därinne är vi lugna igen) :-) Och på kvartalen var jag nästan med på hela stepen! Änsålänge känner jag inget av fogarna så jag hoppas kunna hålla igång lite längre än med A...Med träningen menar jag!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0