Träning och Vila...

Den här veckan har verkligen gått i ett! Full rulle varje dag=). Det bästa är att jag kommit igång med träningen en gång för alla. Äntligen! Under veckan har det blivit löpning, gym, bodybalance och bodypump och det känns så BRA. (Snart bikinidax ju...)Ikväll är det bodystep som jag verkligen kan ta ut mig till max på, men det känns som om kroppen faktiskt behöver en vilodag...Huvudet med förresten! Har en begynnande migrän på G då jag har synrubbningar OCH domningar just nu =(. Måste ta mig i kragen och köpa något av alla de preparat som finns mot migrän!

Nyfriserad och ÄNNU blondare är jag nu! Känns så skönt och mycket fräschare att fått bort utväxten. Är jättenöjd med nyansen ( så brun man ser ut helt plötsligt ;-)  och längden blev i stort densamma. Arvid har somnat så nu ska jag ut och påta i trädgården. Imorgon väntar DOP för oss så det blir som en liten utflykt för hela familjen. Hoppas bara på fint väder...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0