Söndag!


Vilken härlig dag det ha varit! Hela förmiddagen har jag grejat i trädgården och nu är vår häck fixad, plus att tujan är klippt *nöjd*. Nu hoppas jag att F vill hjälpa mig att få igång reningsverket till POOLEN för snart är det ju faktiskt baddax =) Underbart att kunna simma några längder efter en löprunda! Eller en bastu!

På eftermiddagen har jag varit på klädparty i Öregrund och jag kom inte hem förrän efter kl.20! Oj, vad trevligt vi hade, haha! Nu ska jag försöka komma isäng TIDIGT. Arvid verkar inte må som han ska och man vet aldrig hur natten kommer bli...Jag ska dessutom leda stepen SJÄLV imorgon och behöver därmed lära mig...en,två,tre,fyra,fem,sex,SJU låtar tills dess! skratta eller gråta? Efter denna fullbokade helg har jag missat totalt att det var jag som skulle leda...Simskolan som startar imorn också gör tiden för att öva vääldigt knapp. Måste isäng nu, blir nog en tidig morgon imorn om detta ska gå ihop!

Kram//E
Elin & Wilma
2009-05-21 @ 10:09:26
URL: http://winter81.blogg.se/

Hej..

ja visst hade dom mycket fint ??

Man kan ju tyvär inte låta bli att handla, ska ha ett party i höst också tänkte jag. Med höst och vinter kollektionen :)

Ha en bra dag ...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0