Projekt...


Såhär långt har vi kommit med nya rabatten. Har märkt att jag faktiskt inte hinner med lika mycket hemma sedan jag börjat jobba igen (konstigt?) så nu har projektet stått still ett tag. Till helgen blir jag långledig fyra dagar så då kanske jag tar tag i projektet!


Ett annat projekt är vårt poolplank! Som synes har jag börjar rensa mellan plattorna även här. Var nästan en djungel innan! Sedan ska vi lägga filtunder planket mot plattorna och fylla på med sten och fint grus om vartannat. Tror trots allt att det inte blir några blomster lr buskar här då solen gassar hela dagen. Desto mer lättskött blir det ju med bara sten =). Det ska bara finnas TID att göra...Men det kommer bli så bra!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0