Prins BUS!



...Som helt plötsligt inte vill gå isäng om kvällarna längre! Nej, då är han hur pigg som helst och går runt och skrattar och busar...Runt kl. 22 de senaste kvällarna har han slocknat, och de är drygt två timmar senare än vanligt! Hoppas det vänder imorgonkväll.

Idag är jag stel som en pinne i kroppen! Vi var ju på kvartal igår vilket innebar en heldag med olika lesmills-pass. Väldigt kul! Och väldigt bra träning =) men det var nästan så jag tänkte avstå från stepen idag...men icke! Blir väl ännumer stela muckler imorn nu,haha!
Ny- ekiperad i träningskläder ( och plånboken ekar tom ) är jag nu! Visar bilder senare! Blev en "shorts-kjol" ett linne och en cardigan med lesmills logga såklart!

Nu har jag "bara" tre dagar kvar att jobba på min sjudagarssvit! Ska verkligen bli underbart att vara ledig sedan (fre-sön) då blir det full fokus på FAMILJEN så vi får se vad vi hittar på för roligt. Kanske en dag på skansen om vädret tillåter...? Nu
ska jag hinna umgås med älsklingen innan läggdax!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0