Krångel...

...Under den senaste vackan har vårt internet strejkat så bloggtorkan har varit ett faktum! Nu har jag SÅ mycket att berätta om! Hm, får försöka korta ner det en aning...

Veckan har inneburit två jobbdagar och två lediga för mig. Vi har varit på hemmaplan och verkligen fått mycket gjort =). Inom kort är det tänkt att ett staket ska sättas upp mot vägen och därmed hålla lilleman på gott avstånd från alla bilar som far förbi! Detta kräver PLANERING då vi måste kunna komma in med traktor och kärra (ved) och ev. flytta på en häck. Nåja vi har börjat fundera iaf...
Jag har nu äntligen fått alla stenar på plats nere vid poolen och även satt härlig lavendel som trivs i solgasset där, lägger upp bilder senare så ni får se! Sedan har jag gjutit en egen blomkruka i betong som också ska stå vid poolplanket. LAVENDEL i den med =) och med betong ska inhandlas till flera krukor (busenkelt och SNYGGT!)
Gårdagens jobb blev att köra bort all bark från vårt gamla vedplats, vilket tog sin tid...Fortfarande ett lass som ska iväg ,men sedan har vi en massa yta att utnyttja! Kanske blir det ett garage/carport där en vacker dag!

Nu väntar 7 dagars arbete i rad för mig...Tur att jag hinner gå en runda på Bakluckan imornbitti =).

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0