Kattungar till salu!



Japp, vår kisse får snart sin första kull kattungar! Hon är riktigt rund nu och ungarna väntas titta ut någon gång i slutet av maj. Kanske skulle DU eller någon du vet vara sugen på att skaffa katt??Isåfall hör av dig till mig för vi behöver ägare till alla ungar utom en, som vi själva ska behålla. Priset är bara symboliskt och jag tror ungarna kan få finfina färger om pappan är den vi tror...=)
Pälsa (mamma katt) är katten som Arvid busar med på bilderna ovan. Hon har lång och lurvig päls som vi hoppas ska gå i arv till någon i kullen iaf. Tycker det är helmysigt med långhåriga katter! Jo...visst skulle det väl vara kul med en sööt liten kattunge!?=)

Kram//E
Anna
2009-05-10 @ 22:47:45

Elin! jag är intresserad av en kattunge =)

Elin
2009-05-12 @ 18:11:58

Å vad kul Anna! Jag hör av mig när de kommit så får du välja ut en!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0