Jobbvecka

Den här veckan drar arbetet igång på ALLVAR. Första veckorna kändes lugna och jag har varit ledig rätt mycket. En skön mjukstart efter lång mammaledighet. Men fr.o.m denna vecka blir det hårdkörning! mån-tors + hela helgen ( blir dock ledig lördagen pga dopet) Sen börjar det om mån-tors...Hua, det känns tungt när man ser det framför sig på schemat. I själva verket går det ju så snabbt att man knappt hinner blinka, och sedan är man ledig igen!

Det kommer dessutom hända en hel del spännande för mig på jobbet framöver =). I början på juni ska jag fortsätta på utbildningen jag påbörjade när Arvid låg i magen, en utbildning till styrketräningsinstruktör! En hel vecka i sträck i kungliga huvudstaden att vänta, men det blir nog några hemfärder om jag ska klara mig....7 dygn utan Arvid känns omöjligt.
Därefter blir det planeringsdagar med övernattning på rävsten med jobbet. Blir nog både mysigt och kul =)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0