Håret...


...Som det blev med ljusa slingorna...Ser dock rätt mörkt ut här.
Nu ska jag bums isäng! Jobbdag imorgon och efter kottes tidiga mornar, både igår och idag, behöver jag sömn! Ja, jag vet att jag är bortskämd med att få sova trots att vi har en liten...=) Han sover i 99% av nätterna från 19.30-07.30! Men nu är det riktiga bumlingar till tänder som vill spricka fram så det är förstås inge skoj för Arvid. 04.30 imorse vaknade han otröstlig, och det hör inte till vanligheterna med vår lille gosse! Efter en stund somnade han om iaf, så sedan slumrade vi vidare framåt åttasnåret.

Vid tio åkte vi hemifrån mot Agnes dop! På hemvägen blev det ett stopp i Norrtälje där vi inhandlade en massa nödvändigheter på ÖB. Tandkräm, schampo, plastpåsar och såna förbrukningsprylar som är billiga där. Jag köpte solcellsbelysning till trädgården också! Nu ska de bara laddas något dygn i solens strålar, som förstås ska kika fram imorn när jag jobbar...=)

Godnatt//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0