Fullbokat!




EMMA OCH CARRO! Nu kan Arvid snart rygglåten i balancen,hihi. cirkla benet bak, bak, ner och upp...Vilken talang va!?
Jag tror vi teamar nog på onsdag! =)

Ja mycket ska jag hinna med de närmsta dagarna vill jag lova! Födelsedagar hit och dit ( mamma 50 och farmor 85! ), bakluckan på lördag förstås (om det blir av efter den hemska branden...?) och barnklädesparty hos Madde på söndagen. Men härligt med så mkt att se fram emot nu när jag jobbat sista dagen för den här veckan! LÅNGHELG för min del =). Det firades ikväll med ett aerobicpass med Carro, vilken härlig ENERGI du har!, och sedan medlemskväll på ICA där lite småmys inhandlades...Nu vill jag bara ha mina två killar pigga igen, sen är jag nöjdare än nöjdast!
Trevlig kväll!

Kram//E
Carro
2009-05-15 @ 08:47:07

En Naturbegåvning! Det leendet kommer peppa till 1000! så söt!

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0