ARG som ett bi!!!

Ja, så känner jag mig just nu! Måste räkna till tio och tänka på något annat...Kanske en löptur för att avreagera mig!
Det har varit mkt fram och tillbaka med mitt schema sedan jag började jobba efter mammaledigheten. Nu när jag äntligen fått klart för mig hur det ser ut, så får jag ändå en FELAKTIG LÖN!! För lite lön alltså!! Grrr, det GILLAS INTE =( så imorgon blir det en tur till lönekontoret för samtal för att reda ut saken en gång för alla!
Puh! nej jag har ingen energi till övers för sånt här, så nu ska jag försöka tänka på vår inplanerade myskväll imorgon. Då firar vi vår långhelg med massa familjetid tillsammans. En lyxig middag med en god efterrätt ska det bli...Och sedan ett bodypumppass för mig som avslutning ;-)...För det GILLAS!!
Nä,nu ska jag fortsätta rensa i röran härhemma, kanske blir det till att sälja på BAKLUCKAN på lördag, och kanske finns det en kusin som vill haka på?? =)

Kram//E
Lynn
2009-05-28 @ 12:01:56

Japp, klart jag vill hänga med på lördag! Jag har ju allt färdigpackat sen förra helgen :) Vi hörs! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0