Vinst!



Mammas vildbatting behöver klippas lite!

Vann precis en auktion på tradera! Var väldigt längesedan jag köpte något där med ibland slinker jag in och kikar runt litegrann...På barnkläder då. Blev en polarn-tröja till kotte idag!
 
Vi har haft två goda vänner på besök och vi har tillbringat kvällen runt köksbordet, spelandes kort! Riktigt trevligt. Vissa av spelarna, däribland MIG, var nog liite för trött för kortspel tror jag men det gick bra iallafall!

Arvid mår MYCKET bättre idag. På förmiddagen var vi till Gimo på babycafe och sen gick vi en promenad i Östh. Lunchade på Ekan och hade riktigt mysigt =). Väl hemma igen var A piggare och gladare än på länge! Så skönt att ha vår lilla busunge tillbaka!! Det riktigt lyste hyss i ögonen och när mamma försökte säga ifrån var det bara SUPERKUL =).
Tror bestämt jag måste fram med saxen för nu har han långa taffsar med hår bak i nacken. Det får bli frisering av honom i helgen!Nu däremot stupar jag isäng. Arvid fick upp mig kl.6 imorse så jag är riktigt trött!

Kram//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0