Söta bäddset.


Kikade runt på Åhlens hemsida och hittade flera fina bäddset. Både Arvid, jag och fritz skulle behöva nya sängkläder...Det med elefanter är ju supersött!!Kanske blir ett sånt till Kotte...Hoppas hitta några fina till mig och F på Ullared!
Imorgon smäller det! Då åker vi!!! Längtar samtidigt som separationsångesten ligger och gnager inuti...Jag har ju varit utan min bebis EN natt tidigare, så jag vet att det faktiskt går =). Men vilken SAKNAD! Tur att pappan blir hemma och myser med Kotte. De behöver ju också vara själva med varandra, speciellt med tanke på den kommande tiden. Då blir det PAPPA som är ledig med Kotte. Oooo, det närmar sig...3 veckor kvar av ledigheten...Känns faktiskt bättre än jag trott det skulle göra! Med våren på intåg känns ALLT lite lättare =)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0