Onsdagkväll

Jag tror att solen har tagit  idag, känner att det hettar lite om kinderna! Hoppas på samma väder imorn =)
Jag ska hoppa in och jobba på lördag...Å, vi som hade planer hela dagen, men men...Jag ska ju va ledig på Kottes födelsedag istället =). Ska snart börja slå in hans ena present från oss! Ett gäng nya fina kläder (bild kommer senare) som kom med posten idag! Den andra presenten ska F köpa någon gång under nästa vecka, när han ändå åker förbi babyland.

Det blir på lördag nästa vecka, Arvids kalas. Så då har vi öppet hus för alla som vill komma och fira vår ETTåring! F fyller ju nu i helgen men vi slår ihop hans med A:s för enkelhetens skull. Ett DUBBELkalas för mina pojkar!

( Tack för tipset Lynn, den vagnen så riktigt bra ut! Och färgen! =) )

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0