Nedräkning!

Drygt TVÅ veckor kvar nu, sen bär det av!Till Ullared såklart!Ska bli underbart att släcka mitt,just nu, ENORMA shoppingbegär =). Har en köplista som bara växer och växer ju närmare resan man kommer...Kläder till Arvid först och främst. Och LEKSAKER! Sen har jag ju väldigt svårt att slita mig från heminredningsavdelningen så det lär bli en hel del därifrån också...Tillskott på listan idag blev ett regnställ till moi. En sak jag saknade i somras och hittar jag någon bra modell så slår jag till! Vårmössa till Arvid är ett måste, Såsom RAMAR till alla förstoringar jag vill få upp på väggen härhemma.Ja, som sagt listan är lååång =).

Känns smått kaotiskt att tänka på morgondagen. Det är mycket som ska hinnas med! Först till BVC med Arvid och hans utslag, de vägrar försvinna trots att vi smörjer och smörjer. Sen frissan och sist träning. Det sista känns preliminärt...Får se hur Arvid är. Blir kanske en snabbis.
Efter klippningen går vi och äter lunch på ett av de små cafeerna och sen kanske A somnar i vagnen påväg till träningen. Hoppas på det...En fullspäckad morgondag att vänta!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0