Måndag.


F fick en sågjacka att ha i skogen när han hugger ved!

Idag har Faster Susanne och kusin Ebbe varit barnvakt till Arvid under förmiddagen. Jag hade tid för magröntgen imorse kl.09.00 och det var nog skönt för A att slippa följa med...Tack S och E!
Det tog bara 20 minuter så efteråt passade jag och F på att inhandla A:s 1årspresent! BOUNCI`N ZEBRA! (Stavas det så?...) Så nu är vi klara med A:s presenter. Blir väl säkert nåt impulsköp på Ulla oxå, men men...

Nu snart kommer nästa barnvakt...Morfar! Jag och Emma ska leda nya bobybalancepasset kl.16.45 och F hinner inte hem. TUR att man har släktingarna relativt nära, och att de ställer upp och vaktar Arvid när det behövs. Det är LYX!
Kanske blir det bodystep efteråt om jag orkar...

Morgondagen kommer jag ägna helt och fullt åt KOTTE =). Blir babycafe i Gimo till att börja med. Jobbar kvällen sen men då är ju pappa hemma!

Skinnimitation från Lindex

Idag kom Kottes nya JACKA! ( bild kommer...)Passade perfekt och färgen var så fiiin =). kollade runt lite på Lindex barnavdelning efter ackis idag, gillar verkligen deras barnkläder! Hittade den här skinnjackan i Kottes storlek och hur tuff är inte den?!. Men som sagt nu har han redan en annan =). Det finns alldeles FÖR mycket fint till de små ibland!

Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0