Loppis på öppna förskolan.


Imorse åkte jag in till öppna förskolan för att gå på "klädbytardag". Som loppis med en massa barnkläder, barnprylar och leksaker! Proppat med folk och kläder fanns det gott om, dock inte i Arvids storlek...Det märks att kläderna är mer nötta och urtvättade ju större storlekarna är. Inte så konstigt eftersom de använts längre. Jag hittade ett par pop-byxor och ett par kavatsandaler i skinn. Tror sandalerna blir kanon till sommaren! Det fanns en PERFEKT sittvagn för 300 pix också! Synd bara att jag inte hade mer än en hundring med mig...Vi skulle behöva en lite smidigare sittvagn till Arvid. En som inte tar upp hela bakluckan när vi ska ta med den...Jag får kika vidare...

Å, igår kom jag och F på vad vi ska köpa till A i ETTårspresent! Kommer bli SUPERBRA!!

Kram//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0