Lättroad kille!


En lampknapp kan sysselsätta Kotte i flera minuter =)

Arvid, moster Emma och jag åkte hemifrån kvart i tio imorse. Med i väskan fanns typ tio olika sorters leksaker plus böcker och napp. Allt som Arvid borde hålla sig sysselsatt med, medan jag tränade bodybalance en knapp timma! Vi kom fram och Arvid var såklart lite försiktig till en början. Nya människor och ny plats- liite läskigt...=)
Vi kom igång med träningen och Arvid var (som vanligt=)) så snäll SÅ. Men ingen av leksakerna jag släpat med var intressanta, nej mammas bilnyckelknippa var det han grejade med i stort sett hela tiden. Han är lättroad min son =).

Väl hemma har jag börjat med en välbehövd, ja vi kan säga AKUTbehövd städning. Den härliga vårsolen gör att alla dammråttor syns väldigt väl nu, fram med dammsugarn! Kotte har roat sig på egen hand även härhemma. Denna gång med en petflaska som han rullat fram och tillbaka och bitit lite på korken. Lättroad var det ja!Min lilla söting!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0