Kvällsmys.

Jag har precis rört ihop en kladdkaka till kvällens mysfika framför lets dance. Både jag och fritz var så sötsugna så en kladdkaka fick det bli! Provar ett nytt recept ur Leilas bakbok. Smeten var god så det borde kakan också bli ;-).

Arvid somnade in utan ett knyst alldeles nyss, han kommer nog sova hela natten lång. När vi gjorde honom klar för sängen märkte vi att de utslag han haft en tid kommit tillbaka och blivit värre! Kan det var något han ätit??*orolig*
Smorde på med salvorna som jag köpte förra veckan. En med lite kortison så vi får se om det ger med sig. Ser han likadan ut efter helgen åker jag med honom till BVC!
Sen har lillkotte helt plötsligt börjat vägra att dricka sin välling...Han bara vänder bort huvudet och vill inte ha! Han som har ÄLSKAT att mysa i min eller F:s famn medan han klunkar i sig en hel flaska i ett naffs. Men nu, icke...Kanske bara är tillfälligt?
Känns så skönt att ha en hel helg tillsammans med familjen framför sig! Mornarna är nästan det bästa. När vi tar in Arvid till oss och bara myser i sängen allihop! Nä nu börjar Lets dance så jag måste slita mig...=)

Trevlig helg!!//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0