Katalanska maränger...


Maränger med chokladrippel

En glad sötnos!

Sötnosen påväg ner i mammas tidningsställ...=)

...Har jag bakat idag.Mer bak än så blev det inte...Sockret tog slut, plus att jag har TVÅ sjuklingar härhemma att ta hand om nu. Båda mina pojkar är dåliga =(. Fast Arvid är ganska pigg trots allt, det är maggen som krånglar. Har bytt många läskiga bajsblöjor idag. F är alltså hemma från jobbet ida, helt slut i kroppen och måste ha väldigt nära till toaletten.
Jag åkte med pappa in och handlade lite kurering till oss allihop. juice, blåbärssoppa och sånt.
Arvid har fått sin kvällsvälling redan men om han somnar får vi se...TRÖTT är han så han knappt orkar med sig själv nu, lilleman. Hoppas morgondagen blir bättre för mina stackars sjuklingar!

Kram//E

Carro
2009-03-02 @ 21:31:04
URL: http://caramellen.blogg.se/

Uscha! O vara sjuk é inte skoj.. desto roligare när man får peppande ord på sin blogg! :O) Blev så glad när jag hittade din blogg idag! Länkade från mig.. hoppas okej!? Krya på dina grabbar där hemma, är säker på att de där marängbakelserna gör susen! Kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0