helgen närmar sig.

En riktigt slapp dag hittills. Morgonen ägnades åt lek och bus med min lilla prins. Nu har han snart sovit i två timmar och jag har inte fått ett dugg gjort! Ganska skönt faktiskt =). Jag har tagit mig en varm dusch med peeling och  noppat ögonbrynen och sminkat mig lite. Mina nya smycken från H&M åkte på så nu känner jag mig riktigt piffig, hihi. Förutom det, inget nyttigt gjort. Så nu får Kotte gärna vakna så det händer lite. Saknar honom.

Men det är en speciell dag idag...Jag och Fritz har nämligen varit FÖRLOVADE i två år idag! Den där traditionen med giftermål inom ett år efter förlovningen har vi inte hört talas om...=). Det ser vi istället fram emot längre fram i livet. Två år alltså, och vi har gjort en underbar resa sedan dess! Både hus och framför allt, världens finaste BARN! Nu är vi en liten familj och jag gör allt för att njuta av varje dag vi har tillsammans! Älskar dig Fritz! Tack för att du alltid finns där för mig i i alla väder! Och du...Visst har vi det BÄST tillsammans du å jag!?=)
Kram//E




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0