Full fart hela dagen


Matdags på babycafe´t

man blir trött av att shoppa med mamma...=)

Idag vaknade Arvid kl.06.00, pigg som en lärka. Den trötta mamman kunde inte göra annat än gå upp, göra välling och försöka piggna till hon oxå...
Vi åkte till Gimo på babycafe på förmiddagen och därefter packade jag, Arvid, L och lilla E in oss i vår bil och åkte till Gränby C. Där gick vi och strosade på alla "barnaffärer" och hade riktigt mysigt. Vi fick låna kusin Theas sittvagn ( så att vi skulle få plats med TVÅ vagnar i bilen) men det märktes att A inte var van vid den för han ville INTE sova, trots att han var supertrött. Efter många svängar upp och ner ur barnvagnen slog han TILLSLUT ihop sina blå. Skönt för både honom och mig. Köpte en mössa till kotte och två långärmade toppar till mig!
En dag med mycket 2håll igång" så ikväll somnar jag nog tidigt,haha...

Kram//E
Lynn
2009-03-17 @ 20:15:44

Tack för en trevlig och rolig dag!

Kramar Lynn & tandlösa Edvin

Anonym
2009-03-17 @ 20:49:28

Tack själva!Kram Elin och Arvid




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0