Aprilväder!

Idag har jag och Arvid varit på babycafe`! Var många barn och mammor där idag för det var "föräldrargrupp" med tema lyftteknink. Var inte så lätt att koncentrera sig på föreläsningen med en liten buspojke som kröp omkring överallt...=)
Men lite bra tips snappade jag upp.

Den här veckan känns GALEN! Gårdagen gick i ETT, med uppsala, balace och step...Ikväll jobbar jag till 22.30 sedan har jag morgondagen på mig att hinna baka allt till kalaset på lördag. Ska handla till baket imorn oxå...Gäller att vara effektiv! 3 tårtbottnar ska förberedas, sen blir det moccarutor, bullar och några småkakor. En 17 åring ska firas imorgonkväll vi 19 och fikakorg med smörgåsar och kaffe ska fixas till torsdagen då resan får till Ullared. Phu, det blir mkt att göra imorgon...

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0