Studentfin



Sommarfint till Arvid

Nya skor!


Och skydd för lilla huvudknoppen =)
Arvids nya sommarutstyrsel (bilden överst) ska invigas när min bror E tar studenten på fredag. Hoppas på fint väder!! Flera bra solhattar/kepsar och lätts sommarskor hittade vi också på, trots att pappan i familjen hade vääldigt bråttom ut ur varje affär...;-) Så jag får damma av någon av de klänningar jag redan har tills studentfirandet, För shopping till mig var inte att tänka på...typiskt =)

Imorgon ska vi besöka Dagiset där Arvid börjar i höst, och det ska bli så spännande att se hur lillkotte reagerar i den nya miljön. Jag är nog lite nervös...Man vill ju verkligen att det känns bra och tryggt där man ska lämna sitt barn om dagarna...Skönt att jag och F har lite splittrat schema så att Arvid inte behöver gå VARJE dag till en början iaf...Nåja det går nog bra! Nu ska jag bära upp tvätthögarna som min duktiga sambo vikt ihop =) sedan ska det bli härligt att sova!

En uppmaning: SUNBLOCK solskydd lr heltäckande, svala kläder och solhatt/keps på alla småttingar i värmen!! Solens strålar är riktigt starka nu och flera av mina vänner har bränt sig de senaste dagarna, AJAJ! De små tål mkt mindre sol än vi vuxna så håll dem i SKUGGAN! En solbränd liten bebis/barn skulle ju vara en MARDRÖM!!

Det var allt för idag!
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0