Måndag!


Irish coffee till fördrink på midsommar...
Nu har jag landat framför datorn efter en lång dag på jobbet! Avslutade med att köra bodystep så jag är riktigt trött i kroppen nu...Helgen gick så himla fort! Men vad mysigt hade vi det! På lördan blev vi bjudna på mat hos ett par vänner och igår åkte jag med syrran till Uppsala. Gjorde lite FYND som jag visar senare..

Nu känns det äntligen som sommar och jag längtar till min långledighet som börjar nästa vecka. Då är det jag som blir hemma med Arvid igen och jag vet ju att det inte riktigt är lika "lätt" som tidigare  =) Nu när lillkillen kan gå gäller det att ha stenkoll. Det finns massor med bus att göra och det gäller att aktivera honom!

Jag ska försöka låna hem brorsans cykel imorgon så att jag kan cykla till och från jobbet resten av veckan. Perfekt motion samtidigt som man spar in lite på soppan, den kommande föräldrarledigheten bjuder ju som bekant inte på stora summor till lönekontot, så man får börja spara in lite här och var...Nu ska jag äntligen mysa mig isäng =)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0