Latte!


När jag vill lyxa till det lite för mig själv så brukar jag fixa ihop en smarrig kaffe latte! Kan varieras i det oändliga med tex is, smakessenser, styrka och ev lite vispgrädde. Kanelpuder på toppen ska det givetvis vara!
Igår köpte jag enkom skummig lattemjölk och vaniljessens för ännumera lyxkänsla =) och nu sitter jag och smuttar och njuter av egengjord LATTE! Mums!

Jag är riktigt öm i kroppen idag...Har rört på mig en del denna vecka och idag blev det "bara" en cykeltur till jobbet, men tro mig det räckte! Imorgon ska jag öva step med M och sedan cykla hem, på fredag lyfta lite skrot på gymmet -pumpa upp bickarna och trickarna, hahaha! Man lärde sig många bra,och mindre bra uttryck på gymkursen... =) (instruktionen idag gick BRA!)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0