Hemma igen...

...Stockholmsvistelsen är över och efter en tvådagars personalresa på Rävsten är jag ÄNTLIGEN på hemmaplan för att stanna! Visst har jag haft det bra. Fantastiskt bra när jag tänker efter...=) Verkligen en kontrast till mitt "vanliga liv" att få bo ensam i storstan. Och att få dela dagarna med ett gäng härliga tränings- och gymfantaster var ju TOPPEN!!! Det praktiska delprovet gick jättebra så nu väntar jag med spänning på teoritenta-resultatet! *hoppas,hoppas*

Men skönt att vara hemma igen SÅKLART! Bara kunna slappna av totalt och slippa PRESTERA hela tiden. Så underbart att ha Fritz och Arvid nära...Nu dröjer det länge tills jag sover borta igen!

Kram//E
Anonym
2009-06-17 @ 22:11:41

Härligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0