Glass i Öregrund!






Igårkväll drog F med mig och A till Öregrund för lite GLASS! Vädret var underbart och vi gick en lång promenad bland alla smågator och villor, MYSIGT!
Arvid älskar glass så det blir garanterat ett återbesök på glasscafeet snart igen =).

Idag har både jag och F jobbat så tack snälla mamma och pappa för att ni barnvaktat Arvid!
Imorgon är sista jobbdagen innan jag går på mammaledighet igen. 2 månader!!! Ska bli underbart, samtidigt som det har varit bra att jobba igen också...Nackdelen när F jobbar är att han jobbar så väldans mkt...När jag jobbar får vi mer tid tillsammans hela familjen, Men F kommer nog kunna ta ut långhelger, tors-sön el. fre-sön ibland, så då kan vi mysa tillsammans då =)

kram//E
Anonym
2009-06-30 @ 22:09:04

Nöjet var helt på vår sida :-) Arvid är ju en helt underbar liten gosse att vara med. Full med upptåg hela tiden och lite pussar däremellan...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0