"Fy fan vad du är bra!"


Broder och moder 15/5

Imorgon tar min lilla lillebror STUDENTEN , så då blir det Uppsala på förmiddagen för oss! Hoppas verkligen att det inte regnar på dem när de ska springa ut bara!
(Hua vad man börjar bli gammal, 5 år sedan jag tog studenten....)
En eloge till min duktiga mams håller i mottagningen + middag hemma hos henne under eftermiddagen. Vi har en toppendag att vänta =)

Dagarna har gått så himla fort denna vecka! Nu ska jag NJUTA av ledigheten, för på måndag börjar min kurs och SJU dagars vistelse i sthlm! Schemat är späckat från kl.8-17 varje dag med avslutande tenta måndagen veckan därpå. Saknaden efter mina prinsar kommer vara enorm så det är nog tur att jag kommer ha att göra så att dagarna rullar i rask takt...

Veckans BODYPUMP är avklarad så nu ska jag bara slappa resten av kvällen! Hårt bröd med skinka och ett stort glas mjölk framför tvn ...;-)

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0