Tisdag




Arvids egna lilla hörna i hallen är klar!

Idag ska jag och Arvid in och storhandla. Kylen ekar tom och blöjförrådet behöver fyllas på igen...Men just nu sover A så jag ska passa på att ta en dusch innan vi drar iväg.

Igår rensade jag ut två stora kassar kläder som jag ska lämna till klädinsamlingen idag. Kanske lägger jag ut lite på tradera med om jag får tid över, för det finns fortfarande för mkt kvar! En vis person sa en gång att varje gång man köper något nytt (t.ex. ett klädesplagg) så ska man slänga något gammalt. Det har jag då INTE jag gjort, men jag får nog försöka göra det framöver...Tyvärr har jag fått en viss samlar och sparar-gen från mina föräldrar =). Det finns ju så mycket som KAN vara bra att ha!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0