En liten undran...

...Försäkringskassan hade inte hunnit med min begäran om föräldrarpenning ännu! Undrar om det är en okej anledning att ange även för oss "vanliga" när vi ska betala räkningar, amorteringar osv? Jag har inte hunnit med det än...
Dåligt! Efter lång väntetid och en pratstund med fk är pengarna påväg och landar på mitt konto imorgon. Det är iof första gången Fk strular under min ledighet men vissa saker MÅSTE helt enkelt hinnas med tycker jag!!

Kram//E
Lovisa
2009-07-29 @ 20:25:05
URL: http://stromberg08blogspot.com

Det verkar som att det är många som inte har fått sina pengar i tid.. Jag fick inga förra månaden och inga den här månaden heller.. Dåligt med handläggare sa de till mig.. Men nu ska jag få de imorgon i alla fall.=) /Lovisa

Elin
2009-07-29 @ 21:49:48

Men oj! Ja som mammaledig badar man ju inte direkt i pengar så det lilla man får vill man ju gärna ha i tid...Skönt att de är påväg till dig nu iaf!/Elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0