En onsdag.


Idag spenderar jag all min tid med min älskade unge!
Det har blivit lite för mycket "ajabaja" de senaste dagarna känns det som...Han har sån upptäckarlust och vill undersöka ALLT som kommer i hans väg. klämma, känna, dra i, luta sig mot och klämma lite till...Något som såklart är bra och borde uppmuntras! Han tar sig dit han vill för egen maskin och det bär av till alla möjliga skrymslen och vrår. Svårt att göra något annat än just hålla koll på lillbusen! Men idag blir det lek och bus och mys för hela slanten! Full fokus på Arvid,  alla "måsten" får vänta. Att vara med min son är ju det bästa jag vet!! Så det gäller att njuta av honom till fullo och ta vara på tiden JUST NU. Den kommer ju aldrig tillbaka igen...

Kram//E
sofia
2009-01-08 @ 18:23:05

Hej, nu har jag äntligen kommit in på din blogg igen. En så trevlig stund har jag haft, sötingen kan konsten att charma...

Kramelikram/sofia

Elin
2009-01-10 @ 12:49:04

Vad kul!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0