Ny vecka!

Och pengar på kontot igen =)...Känns LYXIGT att få LÖN. Inte bara föräldrarpenning. Idag är det gråväder så jag är inne och röjer runt. Städar och pysslar med lite av varje. Har målat ännu en köksstol VIT nu på morgonen. Four to go..Har bytt gardiner i vardagsrummet också, borde göras i flera rum...

Arvids andra framtand är påväg och natten har varit nästintill sömnlös. Han är förkyld också, stackarn. Snoren verkar aldrig ta slut... Nu sover han igen natten men måste nog väcka honom för lite lunch snart. Ska sätta upp mitt väggord som jag knåpade ihop igår. Ska sitta ovan Kottes säng!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Blir nog ingen stor förändring men ändå, så skönt att bli av med topparna. Ska boka in slingor till nästa gång tror jag..Jag gillar att vara lite extra blond till sommaren. Sedan jobbar jag kväll. Kotte blir hos mormor tills F slutar. Ska försöka hinna med en fika med M & A där någonstans mellan klipp och jobb också...Får se om jag lyckas!

Kram//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0