Migrän.

Har varit ledig sedan i onsdags och skulle hinna med så mycket! Men efter föräldrargruppen i torsdags har jag bara känt mig yr och konstig. Igårkväll blev vi bjudna på mat hos L & V och för ett tag kände jag mig piggare. God mat, trevligt sällskap och mys med lille Edvin!
Idag känner jag fortfarande av den litegrann.Den hemska MIGRÄNEN som drabbar mig ibland...Brukar dock inte hålla i sig såhär länge. Hoppas att få slippa imorgon. Ska ju jobba hela dagen och vill inte ha dundervärk i huvudet då!

Vi hyrde Arn-filmen idag. Hade inte sett den första än, men nu är det gjort! Gjorde egen pizza till middag och Arvid har varit snäll som en liten ängel hela dagen. SKÖNT när jag har mått som jag gjort. Han somnade i min famn framför tv:n nyss och nu tussar han gott i sin säng. F har kämpat med bokstäverna som jag ville att han skulle såga ut i mdf-skivan som blev kvar sedan förnsterbytet. Å så bra det blev! Han kan min karl ;-)
Nu ska jag bara måla dem, sen åker de upp på Arvids rum.

Kram!!E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0