Härliga lördag.

Jobbdagen gick snabbt! Hade en blivande vikarie som gick dubbelt med mig och det var trevligt med sällskap! Kom hem till dukat bord och är nu riktigt mätt och belåten...Tack älskling!

Arvid har somnat så jag passar på att surfa runt lite...Ska beställa kläder från HM har jag tänkt. Tyckte dom hade riktigt snygga vårnyheter i år. Och dessutom blev det ingen tid till klädshopping för mig i fredags och jag VILL ha något NYTT!
Blev en massa kul till lillen iallafall =) ovanligt...Men det finns ju så mkt fint till de små!
Åhlens hade halva reapriset och där fyndade jag en del. Blev även en sväng till IKEA, som alltid när vi är i Uppsala. Blev lite smått där också =).

Ikväll blir det bara slappa! Behöver ladda batterierna inför morgondagens jobb. Hårt att jobba hela TRE dagar irad för en som inte är van...hihi.

Önskar er en mysig lördagkväll!
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0