Första pigga dagen på läänge!

Ja, jag har mått riktigt dåligt i veckan. Illamående som jag aldrig varit med om förut! Blev två sjukhusbesök och nu känns det äntligen som om det håller på att vända. Har tagit bort laktos och gluten och äter lite piller också...Idag har jag faktiskt ätit en ordentlig frukost och har lite ENERGI! Hoppas att dagen fortsätter som den har börjat =)

Resten av min familj har varit på bandymatch i Öregrund idag. Jag har städat undan i och bäddat i sovrummet.( Där jag tillbringat största delen av min tid sedan i måndags= beövde VERKLIGEN städas) har duschat av mig all sjukdom för nu vill jag MÅ BRA igen! Tvättmaskinen snurrar och jag har provat kläderna jag fick från HM häromdagen! NÖJD =)
Ska nog försöka äta något mer nu tror jag! Hörs igen..

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0