Bodypumpdax!

Har amält mig till pumpen idag. Var såå länge sedan jag gick på pump! Så det ska bli riktigt kul. Då kan jag ta mig en semla (som jag håller på att baka nu) med gott samvete när jag kommer hem senare...;-)

Var skoj att komma iväg och träffa lite andra mammor idag! Sjöng, lekte och fikade tillsammans i nästan två timmar. Arvid verkade stortrivas!
Blev fika i Alunda med två av Arvids fastrar istället för den planerade fikan i Östhammar. M fick rycka in och jobba...
Kusin Thea pysslade och grejade med Arvid medan han kröp runt och undersökte hennes leksaker. Den ena fastern har förresten inte långt kvar tills hennes bamsemage ska förvandlas till en till liten kusin till Arvid!SPÄNNANDE!

Arvid hade en grinig dag igår och imorse på skötbordet skymtade jag ÄNNU en tand! I överkäken denna gång. Så det var nog förklaringen...Tänderna kommer tätt nu. Busungen kan vinka, stå och har lärt sig dricka  själv. Känns som han är så STOR nu =). Att få barn gör att man ser på vissa saker på ett lite annat eller nytt sätt. En grej (och det tror jag att fler föräldrar kan hålla med om?) är att tiden går så HIMLA FORT!
Nu ska jag ladda upp inför ett HÅRT styrkepass! Bodypump på frösåkershallen kl.20.00!

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0