Trött...

...Nu längtar jag efter att få gå isäng! Så fort "Herre på täppan" slutar så blir det sova...
Kom hem från namngivningen strax efter sju. Arvid var ganska trött och lite gnällig där men det gick bra ändå. Svårt att få honom att sova i vagnen nu när han vrider och vänder på sig så mycket. i slutet somnade han till en liten stund iallafall.

Söta Edvin fick sina namn och vi fick lyssna till fint pianospel och vacker sång. Därefter blev det mat och kaffe och tårta. Jättegott! Som väntat, min moster kan det där med mat =).På en datorskärm rullade ett bildspel med foton på Edvins första tid i livet, och det var roligt att få se! En riktigt mysig tillställning som fick avsluta den här veckan för oss.

Den kommande veckan ser jag fram emot. Arvid blir elva månader, det är lönedax och i helgen ska jag på kvartalsutbildning i sthlm- kul att komma ut och röra på sig! Två dagar med träning =).

Kram och god natt//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0