Så söt att jag kan äta upp dig!



Ska snart börja med middan. Sen ikväll har jag fått en läkartid. De senaste dagarna har det ju varit värre än vanligt så jag hoppas att de gör något nu! Ska handla tulpaner också, känns så vårfint härhemma med en stor bukett på bordet =)
Ska bli lite skönt att komma iväg alldeles själv faktiskt...Även fast det inte är nå kul att åka till doktorn.

Idag har jag putsat fönster och äntligen fått upp gardiner i vardagsrummet. Det blev vita hissgardiner! Ljust och fräsht.
Måste tipsa ifall du har skrynkliga gardiner som ska upp, då kan du duscha hett vatten på dem med en sprutflaska så hängs skrynklorna ut. Funkade finfint för mig!

Arvid har gjort ännu en ny upptäckt onoff-knappen på datorn. Så ibland slocknar allt rätt som det är...Bara en massa BUS i vår lilla kotte =)

Kram//E
Karro,Liams mamma<3
2009-02-20 @ 08:29:40
URL: http://karroh.blogg.se/

Då ska jag testa dom sen:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0