Min fredag.

Jag med Arvid i maggen för exakt 1 år sedan.


Dagens planer:

*fila och måla naglarna, annars går dom av snart! Var en flitig nagelbitare tidigare men har inte tuggat en enda nagel sen Arvid föddes!...Och så ska det förbli har jag tänkt...
*Hämta posten och HOPPAS på att jag fått paketet med Arvids kläder!

*Bädda ner Arvid i vagnen och promenera LÅNGT! solen tittar ju faktiskt fram här idag =)

*Mindre roligt men idag måste jag tvätta. har iallafall en maskin avklarad änsålänge.

*Kanske kommer en leverans med potatis idag? Ska hjälpa till med skalning inför namngivningen på sön.

*Lättare lunch när F kommit hem från jobbet. (hoppas att han kan sluta tidigt idag)Sen ska han meka bil...

*Dusch och uppfräshning inför kvällens kalajs! En kompis fyller och det verkar bli ett stor gäng som ska dit och fira! Blir middag där och senare Flustret. Trevligt! Fast jag hoppar över "Flurran".

Ja så ser min fredag ut. Vad ska du hitta på??

Kram//E
Sofia
2009-02-20 @ 18:56:46

Har landat efter jobbardag i Uppsala på möte,lunch på Gränby o sen lite shopping. Så kul har inte varit in på nya Gränby så det var verkligen dags. Nu är jag ledig hela FYRA dagar kan inte tro det...Blir Letsdance och lite fruktsallad ikväll.

Kramelikram/Sofia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0