Lugn kväll...

...Är det här hemma hos oss just nu. Arvid somnade utan protester och vi har haft några vänner över på fika. Det var länge sedan vi sågs sist så det var mycket att ta igen!

Blev ommöblerat i vardagsrummet idag. Jag gillar att ändra om med möblerna då och då men vårt vardagsrum är SVÅRMÖBLERAT! Får se hur länge det dröjer tills jag ändrar tillbaka igen...=)

Imorn hoppas jag på SOL så att man vill gå ut. Idag har jag knppt vart utanför dörren! Känns härligt med helgen framför sig nu. Vi har INGENTING inplanerat och det känns HÄRLIGT. Vi kan bara slappna av, njuta av ledigheten och vara tillsammans hela lilla familjen =). Nu ska jag ropa in Fritz från sitt pyssel i garaget, vi avslutar den här kvällen med varsin kopp te och smörgås framför "Lyxfällan"
Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0