Lördag


Grattis på 11 månadersdagen!!

Tittar på melodifestivalen.Själv...Arvid har gått isäng och Fritz somnade visst också (Han mår inte som han ska)...Tror jag ska göra likadant! Är lite sliten efter heldag i sthlm, och det blir ju samma visa imorgon.

Idag blir Arvid hela ELVA månader! Vårt lilla charmtroll! Vilken lycka att komma hem alldeles trött och hungrig, och mötas av min lilla bebbe som kommer krypandes rakt emot mig, jätteglad! Härligt att vara hemma igen? JA! =)
Han börjar bli mer och mer kaxig när det gäller att resa sig upp och stå. Nu släpper han ibland och står själv i flera sekunder. Mamman nära att spricka av stolthet såklart! Att se sitt barn utvecklas är underbart!
Under kvällsbadet gjordes dock flera försök till att stå upp även i badbaljan, (För det är ju kul när mamman blir alldeles uppspelt, klappar händerna och ger full uppmärksamhet) Men det var faktiskt inte lika populärt (!)...Sötnosen min =)

Godnatt//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0