Kväller


Ajabaja...=)

Idag har vart rysligt effektiv! Röjt och ordnat i garderoben, städat hallen och torkat golv. Är riktigt nöjd med mig själv =)
Skulle avslutat med ett härligt bodypumppass men har fått min hemska magvärk gånger 100 =( så nu ligger jag bara på soffan med vetekudden på maggen. Inge kul...Ska nog ta en varm dusch och krypa ner i sängen. Hoppas på att lite sömn hjälper, för värktabletten verkar inte bita...Imorgon är det nog bättre!

Har eldat i kaminen nästan hela dagen. Blev 24 grader inne, SÅ skönt! Jag trivs när det är VARMT. Igår eldade jag upp till 26 grader i vardagsrummet men då blev man svettig bara av att bära på Kotte. LITE för varmt det =). Mitt nya smeknamn här hemma är kaminmamman! Ni som sett Percy tårar kanske förstår, hihi.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0