Jobbhelg..

En dataskärmsdöd har isolerat mig från datavärlden de senaste dagarna...Men nu ska felet snart vara åtgärdat =)
Igår var vi på vift hela familjen! Vi var först till Norrtälje och shoppade lite. Blev några rosa detaljer till köket, precis vad jag har letat efter =). Lägger upp bilder snart så får ni se! Hade planerat ett besök på en nyöppnad barnklädesaffär också men den var stängd pga sjukdom just igår. Himla typiskt!

Efter Norrtälje begav vi oss mot resans MÅL. Lilla Agnes i Åkersberga! 10 dagar gammal och så LITEN! Och alldeles underbar...Man kan inte förstå att Arvid en gång varit så liten.
Vi fick god mat och chokladkaka med grädde och bär, och Arvid ville inte vara still en sekund. Ett helt nytt hus att undersöka...Och en trapp!
Vid halv sju packade vi ihop oss för hemfärd och Arvid somnade så fort han kom i bilen.

Alla hjärtans dag firar vi med att köpa "mys" och bara vara hemma. Jag jobbar ju till kl.17 och sen vill jag vara HEMMA med familjen.

Kram//E



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0