Ingen gnista...

...Vissa dagar är ju så bara...Kanske piggnar jag till framåt kvällen...Vi är ju bjudna på fika hos några vänner då. Och så ska vi hämta ut paketet med Arvids kläder som ÄNTLIGEN kommit. Spännande att se om de passar!

"smile for the camera!" Kotte med mormor och moster 22/2

Var påväg till babycafe´t imorse men det blev ändrade planer...Hamnade hos mamma där jag fick hjälpa till att "dra på" en väv på vävstolen. Efter tolv for vi hemåt och sen somnade Arvid som en stock!
Jag har roat mig med dagens postskörd, vi i villa och hm:s home-tidning, och lillkotte har fått sin första kallelse till tandläkaren  =). Börjar bli stor nu killen min, FEM "bissingar" syns klart och tydligt. Vi får väl se om han vill visa upp dom, hihi.

Kram//Elin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0